Densit

Densit vil gerne bevare en stærk position i markedet. ag analytics hjælper med at opnå dybere indsigt i kundernes virkelighed, så Densit fortsat kan levere de bedste løsninger.

Densit en stærk position i markedet på det forretningsområde, der hedder ’Renewables’, hvor et af produkterne er fundamentløsninger til off-shore vindmøller. Og når tingene går godt, kunne man nemt komme til at hvile på laurbærrene, hvilket man i Densit er meget bevidste om og vil gøre alt for at undgå.

Det er vigtigt for os at få indsigt i kundernes virkelighed og at vide præcis, hvad der betyder mest for dem i relation til vores ydelser”, siger adm. dir. Finn Thor Hansen.

Analyserne viser, at det ikke er selve produktet, men snarere den samlede løsning virksomheden leverer, der opleves som unik af kunderne. Analyserne viste samtidig, at kunderne ved at anvende Densits materialer og ydelser kan reducere totalomkostningen ved installationen. Dette har stor betydning for optimal udnyttelse af alt det andet installationsudstyr, der anvendes ved opsætning af havbaserede vindmøller.

Dette er selvfølgelig væsentligt, men alt i alt vil jeg sige, at der hvor analysen virkelig har givet os værdi, er i kraft af den vished, vi nu har fået for, at det vi gør, er det rigtige”, konkluderer Finn Thor Hansen.

 

Densit

Densit udvikler og sælger bl.a. cementbaserede forstærkningsløsninger til anvendelse i offshore vindindustrien. ITW Densit er ejet af ITW WindGroup og ITW Polymers Europe er en division i (Illinois Tool Works). ITW er en af verdens mest diversificeredeindustrivirksomheder, med en omsætning i 2013 på 18 mia USD. ITW beskæftiger over50.000 medarbejdere på verdensplan.

Hvad er kundeoplevelsens indvirkning på bundlinjen?

Læs mere

Hvordan vi hjalp en B2B-leverandør i at forstå hvordan de virkelig præsterer, når de bruger indirekte salgskanaler

Læs mere

Kundefastholdelsesprogrammer i B2B

Læs mere
×