Kun en 10 ‘er er godt nok

Henrik Wessel er forhandler af Peugeot i København (Østerbro, Amager og Lyngby) og kæmper hver dag imod 11 andre Peugeot butikker i Storkøbenhavn. Derfor har det været en strategi, at sikre differentiering via oplevet kvalitet og service. Var vi en 10 ’er i dag er dybt integreret i Henrik Wessels måde at arbejde med kundeoplevelser.

 

Var vi en 10’er i dag indgår i simple ting som e-mail signatur og uniform, men er også et klart løfte til kunderne om hver gang at levere på det højeste niveau. Alle sælgerne og servicefolk modtager dagligt feedback via ag analytics Dashboard og feedback bruges som en ekstra dialog til at skabe next-level kundeloyalitet. Hertil er rapporter, Dashboard og notifikationer målrettet den enkelte bruger, således at det ikke er generelle resultater, men performance og Customer Intelligence på det enkelte område og person.

Resultaterne taler for sig selv:

stats-2Artboard 1@2Baseret på resultater fra 2016





Today’s average car shopper makes just two dealership visits. This moves most of the decision-making process and opportunities to influence shoppers to online touchpoints.

Read more





Change doesn’t happen because you measure – change happens when frontline exactly knows what to improve and when frontline commits to improving the customer processes.

Read more
Automotive

Action Management





Frontline employees can’t use an overall customer experience measurement to create more effective customer interactions. They need personalized, relevant data that’s pushed at the right time.

Read more
×