PolyPeptide Laboratories

Tillid er nøgleordet i PolyPeptide Laboratories’ kunderelationer og det er afgørende, at virksomheden konstant har fingeren på pulsen i forhold til markedets og kundernes behov. Her spiller samarbejdet med ag analytics en central rolle.

Med dansk hovedkvarter i Hillerød og produktionsfaciliteter i fem lande er PolyPeptide Laboratories verdens næststørste leverandør af proteinsynteser til medicinalindustrien.

Polypeptide lever af langvarige kunderelationer, som bygger på en høj grad af tillid. Vores kunder i medicinalindustrien mødes af nogle meget skrappe myndighedskrav og der kan gå mange år fra et produkt er udviklet, til det når markedet pga. de mange tests og godkendelser, det skal igennem. Og da vores produkter jo indgår som elementer i kundens produkter er det afgørende, at vi leverer den rigtige vare med den rigtige dokumentation. Har vi ikke styr på vores del af leveringen, kan det få enorme økonomiske konsekvenser for vores kunder. I Polypeptide har vi således mange ansatte i supportfunktioner, som indgår i tætte samarbejder med kunderne. Det er disse relationer, vi lever af og som det er så vigtigt for os at udvikle og styrke” siger Jan Christensen, salgsdirektør hos Polypeptide.

I samarbejde med ag analytics har vi sat målingerne i system. Det sikrer, at vi løbende kan identificere, hvilke områder, vi konkret skal sætte ind på” siger Jan Christensen.”Analyserne hjælper os med at bruge vores ressourcer rigtigt, og der er en direkte sammenhæng mellem dette og bundlinjen”.

Polypeptide

Om Polypeptide

PolyPeptide Group er en ordreproducerende organisation for peptider og peptide relaterede molekyler.

Koncernen er en af verdens største uafhængige kontrakt producenter af terapeutiske peptider til kosmetiske, farmaceutiske og veterinære markeder. PolyPeptide Group beskæftiger mere end 450 medarbejdere på seks produktionsanlæg i Frankrig, Indien, Skandinavien og USA.

PolyPeptide Group fremstiller en tredjedel af alle godkendte peptide lægemiddelstoffer (22 af 62 godkendte produkter på verdensplan) og tegner sig for over 25% af salget af outsourcede peptide lægemidler i verden.

Hvad er kundeoplevelsens indvirkning på bundlinjen?

Læs mere

Hvordan vi hjalp en B2B-leverandør i at forstå hvordan de virkelig præsterer, når de bruger indirekte salgskanaler

Læs mere

Kundefastholdelsesprogrammer i B2B

Læs mere
×