Porsche Danmark indgår strategisk partnerskab med ag analytics der løfter kundeoplevelsen til næste niveau

Selvom Porsche Danmark er eneforhandler og Porsche for mange er den ultimative drømmebil, er konkurrencen på det lukrative luksusmarked intensiveret i kraft af attraktive leasingmuligheder og import via andre lande. Det er afgørende at blive oplevet som det rigtige valg ”Porsche Approved” og sikre differentiering via best in class serviceoplevelser for salg og service.

Som alle virksomheder har Porsche også et stort fokus på salget, men de indledende analyser viser et stort potentiale for at gøre afleveringen og opfølgningen – som netop er de processer der driver loyalitet – til noget særligt. Kundefeedback skal derfor ikke kun måle overordnede scorer, men også de specifikke processer, der får at kunden til at vende tilbage til værkstedet og til igen at købe bil hos Porsche Danmark.

ag analytics har i samarbejde med Porsche Danmark udvalgt kritiske kundeprocesser og designet kunde-survey for salg og service. ag analytics bidrager med et CEM dashboard og action management, som alle sælgerne og servicefolk har adgang til og modtager notifikationer fra om resultater og action planer. Dvs. system og proces giver ikke kun overordnede scorer, men hjælper også sælgere og servicefolk med specifikke forbedringsområder.

Se nedenstående eksempler på hvordan proces og system hjælper den enkelte sælger og serviceperson.. Alarmer, besvarelser og status bliver pushet til relevante personer med fokus på løbende forbedringer.

Push advarsler

Løs kundens problem – reagér hurtigt på den enkelte alarm.

Se mere

Push notifikationer

Alle besvarelser sendes real time til den enkelte salg- og servicerådgiver.

Se mere

Personlig status og action plan

“Hvordan har jeg udviklet mig og hvad skal jeg forbedre?”

Se mere

×