Viasat

Viasat er en virksomhed, der hele tiden arbejder med at forbedre sin kundeservice. Derfor er der også et løbende behov for aktuel og konkret viden om kundernes oplevelser.

Hos Viasat har man konstant fokus på at optimere sine ydelser til kunderne. Og da det er en branche, hvor udviklingen går ekstremt hurtigt, har man også behov for konstant at holde sig opdateret med aktuel viden om, hvordan kunderne oplever servicen.“Vi ønsker hele tiden at styrke vores forretning og har derfor et behov for at vide, hvad kunderne mener om det, vi gør og vores måde at gøre det på. Vi kan have mange gode ideer til nye tiltag, men det er nødvendigt at måle, om de faktisk gør en forskel for kunderne” siger Kasper Hyttel fra Viasat.

Det er gennem analyserne, at vi kan spore effekten af de initiativer, vi sætter i værk og opnå sikkerhed for, at det er det rigtige, vi gør. Og vi kan se, at det giver resultater. Vi får flere tilfredse kunder, færre fortrudte køb, færre kunder, der forlader os, ligesom vi opnår en synlig effekt på den generelle kundetilfredshed” konkluderer Kasper Hyttel.

 

viasat

Om Viasat

Viasat er et tv-distributionsselskab. Viasat ejes af den internationale mediekoncern Modern Times Group AB (MTG), der er noteret på den svenske børs Nasdaq OMX Stockholm. MTG har aktiviteter fordelt på seks kontinenter og inkluderer reklamefinansierede tv-kanaler, betalings-tv, radio og produktionsvirksomhed. I Skandinavien og Baltikum er MTG den største operatør inden for reklamefinansieret tv og betalings-tv.

 

Hvad er kundeoplevelsens indvirkning på bundlinjen?

Læs mere

Hvordan vi hjalp en B2B-leverandør i at forstå hvordan de virkelig præsterer, når de bruger indirekte salgskanaler

Læs mere

Kundefastholdelsesprogrammer i B2B

Læs mere
×