Henrik Wessel A/S var en “10’er” i dag!

Tak til Henrik Wessel A/S for en spændende dag. Vi ser frem til at modtage video fra Thomas Sonne omkring, hvordan I arbejder med at løfte kundeoplevelsen hver eneste dag.

Henrik Wessel har igennem mange år arbejdet med at dyrke en skarp kundeorienteret kultur via begrebet ”Passionate People” og arbejder med et konkret kunde-payoff  ”Var vi en 10´er i dag?”.

Dette indgår i simple ting som e-mail signatur og tøj, men er også et klar løfte til kunderne om hver gang at levere på det højeste niveau. Alle sælgerne og servicefolk modtager dagligt feedback via ag analytics Dashboard og feedback bruges som en ekstra dialog til at skabe next level kunde loyalitet. 

Ny Linkedin

Kundetilfredshed og loyalitet er vitale parametre - dette gælder også for Peugeot.

Læs mere

"Der er et gab mellem hvad kunderne siger de vil have, og hvad de virkeligt har brug for"

Læs mere

Engagerede medarbejdere er en væsentlig forudsætning for vækst, indtjening og kundefastholdelse. ag analytics’ medarbejderprogrammer gør det muligt at afdække og bruge medarbejderpotentialet optimalt.

Læs mere
×