Sådan kommunikeres kundeindsigter

Kundecentricitet og en dybere forståelse af forretningen er en kompleks disciplin, særligt når der arbejdes med avancerede hierarkier. Hvordan skal vi omsætter resultater til effektive handlingsplaner? Vi ser ofte, at formidlingen af kundeprogrammernes resultater undervurderes i virksomhederne.

Vælg den rigtige kommunikationskanal

Vores mål er at sikre, at  viden når alle relevante dele af organisationen – fra topmanagement til frontlinje medarbejdere – på det rigtige tidspunkt og på den rigtige måde.

Figur 1. Kommunikationsformer

MeansofCommunication

Figur 2. Kundeprogrammer

Communicate-customer-insights

Hvad er kundeoplevelsens indvirkning på bundlinjen?

Læs mere

Hvordan vi hjalp en B2B-leverandør i at forstå hvordan de virkelig præsterer, når de bruger indirekte salgskanaler

Læs mere

"Der er et gab mellem hvad kunderne siger de vil have, og hvad de virkeligt har brug for"

Læs mere
×