Trusted partners


ŠKODA DANMARK

En del af Semler Gruppen

 

Brugervenligheden taler for sig selv

Brugervenligheden taler for sig selv, så jeg vil hellere sige et par ord om, hvor dejligt nemt det nu er at italesætte kundetilfredshed med Dashboard. Systemets styrke er nemlig, at det omsætter data til konkrete forslag til processer, som skal forbedres for at øge kundetilfredsheden. Og det er helt ned på individniveau. Altså er det nu nemmere for dig at kommunikere specifikke indsatsområder, opgaver og mål til hver enkelt medarbejder, ligesom vedkommende kan se sin performance.
 
– Henrik Blom, direktør ŠKODA Danmark


ŠKODA GLADSAXE

Semler Retail

 

Vi performer nu i forhold til hvad fabrikken kræver

Jeg arbejder med ŠKODA og VW i Gladsaxe, som er en af Danmarks største serviceforretninger.
Hertil har jeg arbejdet med kundetilfredshed i mange år, men det sidste halve år har vi fokuseret på de konkrete kundeprocesser som ag analytics anbefalede.
Vi performer nu i forhold til hvad fabrikken kræver – det gjorde vi ikke før. Det virker at arbejde målrettet med udvalgte kundeprocesser og det er nemmere for medarbejderne at arbejde eksempelvis med ”gennemgang af faktura” og ”om igen arbejde” end bare en overordnet tilfredsheds-score. Vi kan nemt se resultaterne på den enkelte person, så der er gået sport i at gøre det godt hver gang.
 
Processen omkring deres dashboard er super godt. Før brugte mine medarbejdere tid, på at tjekke om der var kommet nye besvarelser og status. I dag bliver besvarelser og status pushet simpelt via mail.
 
– Mads Peter Kierulff, Servicechef Semler Retail Gladsaxe


Henrik Wessel

Peugeot på Amager,
Østerbro & Lyngby

 

Jeg vil specielt fremhæve deres professionelle tilgang til at arbejde med kundetilfredshed

Hvis jeg skulle fremhæve noget omkring samarbejdet med ag analytics, så er det specielt deres professionelle tilgang til at arbejde med kundetilfredshed, men også det Dashboard de har. ag analytics’ Dashboard er unikt – det kan både håndtere den dybde der er i at arbejde med kundetilfredshed men samtidigt gøre det simpelt, hvilket er med til at gøre det til en stor succes for vores virksomhed.
 
– Henrik Wessel, CEO, Henrik Wessel AS


ANDERSEN BILER

Citroën i Herlev, Ballerup,  
Roskilde & Rødovre

 

Det er nemt at finde den enkelte medarbejders performance

Andersen Biler har 4 afdelinger og 17 sælgere – med Ag Analytics dashboard er det nemt at navigere rundt i det hierarki og se den enkeltes performance på de udvalgte KPI´er: tilbudt prøvetur, levering gjort til noget særligt, opfølgning efter salg osv. Jeg arbejder med systemet og processerne hver dag, men noget jeg er særligt glad for er at mine sælgere og jeg får besvarelserne tilsendt løbende per mail – på den måde kan vi arbejde med både de positive og negative besvarelser. Jeg er meget tilfreds med samarbejdet med Ag Analytics.
 
– Martin F. Jensen, filialchef, Andersen Biler Ballerup


Andersen & Martini

Peugeot i Ballerup

 

Ag Analytics dashboard er klart det bedste system jeg har arbejdet med

Hos Andersen & Martini arbejder vi med primært med Opel, Kia og Peugeot på tværs af 9 afdelinger og sammen med Peugeot Danmark har vi et suverænt overblik over vores kundefeedback fra vores Peugeot kunder. Kundeoplevelsen betyder meget for vores differentiering, så vi vil gerne vide meget præcist hvilke kundeprocesser der har størst betydning og hvilke kunder vi skal følge op på. Nu arbejder vi langt mere målrettet med kundeoplevelsen og har fokus på nogle få udvalgte kundeprocesser, så som opfølgning efter salg og tilbage til værkstedet. Det gør det også meget nemmere i forhold til medarbejderne, at kundevisionen ikke kun er meget overordnet, men er nogle konkrete processer som vi hver dag arbejder på at løfte. Det virker og vi kan se at kundetilfredsheden er stigende.
 
Ag Analytics dashboard er klart det bedste system jeg har arbejdet med. Ingen leder efter systemer, men Ag Analytics dashboard er virkelig hurtigt, brugervenligt og med det rigtige fokus.
 
– Jesper Bjørn Hansen, Chief operating officer, Andersen & Martini


ŠKODA HILLERØD

Semler Retail

 

Det er virkelig en leg at finde data frem

Dashboard er virkelig brugervenligt og meget hurtigt, som betyder at jeg enkelt kan finde de tal frem, jeg skal bruge til månedsmøder og medarbejdersamtaler. Vi har været med i loopet fra starten og det gør at vi hurtigt kan identificere de praktisk udfordringer.
 
Det er sjældent at man bliver helt begejstret for et nyt system, men i dette tilfælde er det virkelig en leg at finde data frem. Hertil viser data hvad min konkrete action-plan skal omhandle.
 
Jeg vil klart anbefale Ag Analytics og deres dashboard.
 
– Carlo Bendtsen, filialdirektør Semler Retail Hillerød


TERMINALEN

Citroën i Odense & Ringe

 

Det er simpelt – og det hjælper os!

AG Analytics kom forbi og gennemgik de vigtigste indsigter og jeg synes virkelig at AG Analytics er lykkedes med at skabe en platform, som er simpel og brugervenlig, men også har dybden til at hjælpe os forhandlere med at forbedre kundeoplevelsen.
 
– Kim Mølgaard, filialdirektør, Terminalen Odense S


AUTOCENTRALEN.COM

ŠKODA i Kolding, Esbjerg
& Vejen

 

Ag Analytics’ platform er den mest gennemarbejdede og professionelle jeg har set

Jeg arbejder i dag med 9 forskellige mærker og jeg mener at Ag Analytics’ platform er den mest gennemarbejdede og professionelle jeg har set. Jeg kan hurtigt en lave ”drill down” per butik, per sælger og kan altid se hvem der har svaret og ikke svaret.
Samtidigt er mine forbedringsområder klart angivet.
 
– Finn Daugaard Peters, Eftermarkedschef AUTOCENTRALEN.COM


BOJSEN BILER

Citroën i Holstebro,  
Viborg & Skive

 

Vi blev hurtigt inddraget i processen

AG Dasboard er meget brugervenlig og tilpasset forhandlerens udfordringer. Vi blev hurtigt inddraget i processen og vi føler at vi har været med til præge udvalgte elementer. Eksempelvis modtager vi ikke kun negative alarmer på mailen, men alle besvarelser, som gør, at vi også kan fokusere på de mange positive oplevelser som vores kunder har. Det nye er også, at jeg har simpelt adgang til at se niveauerne per sælger og på kædeniveau.
 
– Poul Bojsen, direktør og indehaver, Bojsen Biler


Brian Madsen

Peugeot i Slagelse & Ringsted

 

Vi kan anvende data til at forbedre processer og medarbejdere

Som monobrand forhandler af Peugeot, med afdelinger i Slagelse og Ringsted, har vi igennem mange år arbejdet hårdt på at være de bedste indenfor kundetilfredshed.
Vi ønsker at sikre os, at vores kunder har en god oplevelse hver gang, og derfor vender tilbage til vores værksted eller køber deres næste Peugeot hos Brian Madsen.
I vores daglige arbejde har vi har stor tillid og tiltro til vores CSI tal, og det betyder, at vi anvender data fra dashboards og interviews, i forhold til forbedre vores processer.
Vi bruger alle tilbagemeldinger på salg og service aktivt. Alle kunder der ikke er meget tilfredse, modtager en ekstra opfølgning, så vi er sikre på , at alt er som det skal være.

Igennem alle år har vi oplevet, at Ag Analytics har være meget tilgængelige og fleksible, så vi i dag har et system og en proces der understøtter os som forhandler.
 
– Pernille Yde Keinicke, Administration, Brian Madsen


ŠKODA DANMARK

En del af Semler Gruppen

 

Brugervenligheden taler for sig selv

Brugervenligheden taler for sig selv, så jeg vil hellere sige et par ord om, hvor dejligt nemt det nu er at italesætte kundetilfredshed med Dashboard. Systemets styrke er nemlig, at det omsætter data til konkrete forslag til processer, som skal forbedres for at øge kundetilfredsheden. Og det er helt ned på individniveau. Altså er det nu nemmere for dig at kommunikere specifikke indsatsområder, opgaver og mål til hver enkelt medarbejder, ligesom vedkommende kan se sin performance.
 
– Henrik Blom, direktør ŠKODA Danmark


ŠKODA GLADSAXE

Semler Retail

 

Vi performer nu i forhold til hvad fabrikken kræver

Jeg arbejder med ŠKODA og VW i Gladsaxe, som er en af Danmarks største serviceforretninger.
Hertil har jeg arbejdet med kundetilfredshed i mange år, men det sidste halve år har vi fokuseret på de konkrete kundeprocesser som ag analytics anbefalede.
Vi performer nu i forhold til hvad fabrikken kræver – det gjorde vi ikke før. Det virker at arbejde målrettet med udvalgte kundeprocesser og det er nemmere for medarbejderne at arbejde eksempelvis med ”gennemgang af faktura” og ”om igen arbejde” end bare en overordnet tilfredsheds-score. Vi kan nemt se resultaterne på den enkelte person, så der er gået sport i at gøre det godt hver gang.
 
Processen omkring deres dashboard er super godt. Før brugte mine medarbejdere tid, på at tjekke om der var kommet nye besvarelser og status. I dag bliver besvarelser og status pushet simpelt via mail.
 
– Mads Peter Kierulff, Servicechef Semler Retail Gladsaxe


Henrik Wessel

Peugeot på Amager, Østerbro & Lyngby

 

Jeg vil specielt fremhæve deres professionelle tilgang til at arbejde med kundetilfredshed

Hvis jeg skulle fremhæve noget omkring samarbejdet med ag analytics, så er det specielt deres professionelle tilgang til at arbejde med kundetilfredshed, men også det Dashboard de har. ag analytics’ Dashboard er unikt – det kan både håndtere den dybde der er i at arbejde med kundetilfredshed men samtidigt gøre det simpelt, hvilket er med til at gøre det til en stor succes for vores virksomhed.
 
– Henrik Wessel, CEO, Henrik Wessel AS


ANDERSEN BILER

Citroën i Herlev, Ballerup,  
Roskilde & Rødovre

 

Det er nemt at finde den enkelte medarbejders performance

Andersen Biler har 4 afdelinger og 17 sælgere – med Ag Analytics dashboard er det nemt at navigere rundt i det hierarki og se den enkeltes performance på de udvalgte KPI´er: tilbudt prøvetur, levering gjort til noget særligt, opfølgning efter salg osv. Jeg arbejder med systemet og processerne hver dag, men noget jeg er særligt glad for er at mine sælgere og jeg får besvarelserne tilsendt løbende per mail – på den måde kan vi arbejde med både de positive og negative besvarelser. Jeg er meget tilfreds med samarbejdet med Ag Analytics.
 
– Martin F. Jensen, filialchef, Andersen Biler Ballerup


Andersen & Martini

Peugeot i Ballerup

 

Ag Analytics dashboard er klart det bedste system jeg har arbejdet med

Hos Andersen & Martini arbejder vi med primært med Opel, Kia og Peugeot på tværs af 9 afdelinger og sammen med Peugeot Danmark har vi et suverænt overblik over vores kundefeedback fra vores Peugeot kunder. Kundeoplevelsen betyder meget for vores differentiering, så vi vil gerne vide meget præcist hvilke kundeprocesser der har størst betydning og hvilke kunder vi skal følge op på. Nu arbejder vi langt mere målrettet med kundeoplevelsen og har fokus på nogle få udvalgte kundeprocesser, så som opfølgning efter salg og tilbage til værkstedet. Det gør det også meget nemmere i forhold til medarbejderne, at kundevisionen ikke kun er meget overordnet, men er nogle konkrete processer som vi hver dag arbejder på at løfte. Det virker og vi kan se at kundetilfredsheden er stigende.
 
Ag Analytics dashboard er klart det bedste system jeg har arbejdet med. Ingen leder efter systemer, men Ag Analytics dashboard er virkelig hurtigt, brugervenligt og med det rigtige fokus.
 
– Jesper Bjørn Hansen, Chief operating officer, Andersen & Martini


ŠKODA HILLERØD

Semler Retail

 

Det er virkelig en leg at finde data frem

Dashboard er virkelig brugervenligt og meget hurtigt, som betyder at jeg enkelt kan finde de tal frem, jeg skal bruge til månedsmøder og medarbejdersamtaler. Vi har været med i loopet fra starten og det gør at vi hurtigt kan identificere de praktisk udfordringer.
 
Det er sjældent at man bliver helt begejstret for et nyt system, men i dette tilfælde er det virkelig en leg at finde data frem. Hertil viser data hvad min konkrete action-plan skal omhandle.
 
Jeg vil klart anbefale Ag Analytics og deres dashboard.
 
– Carlo Bendtsen, filialdirektør Semler Retail Hillerød


TERMINALEN

Citroën i Odense & Ringe

 

Det er simpelt – og det hjælper os!

AG Analytics kom forbi og gennemgik de vigtigste indsigter og jeg synes virkelig at AG Analytics er lykkedes med at skabe en platform, som er simpel og brugervenlig, men også har dybden til at hjælpe os forhandlere med at forbedre kundeoplevelsen.
 
– Kim Mølgaard, filialdirektør, Terminalen Odense S


AUTOCENTRALEN.COM

ŠKODA i Kolding, Esbjerg & Vejen

 

Ag Analytics’ platform er den mest gennemarbejdede og professionelle jeg har set

Jeg arbejder i dag med 9 forskellige mærker og jeg mener at Ag Analytics’ platform er den mest gennemarbejdede og professionelle jeg har set. Jeg kan hurtigt en lave ”drill down” per butik, per sælger og kan altid se hvem der har svaret og ikke svaret.
Samtidigt er mine forbedringsområder klart angivet.
 
– Finn Daugaard Peters, Eftermarkedschef AUTOCENTRALEN.COM


BOJSEN BILER

Citroën i Holstebro,  
Viborg & Skive

 

Vi blev hurtigt inddraget i processen

AG Dasboard er meget brugervenlig og tilpasset forhandlerens udfordringer. Vi blev hurtigt inddraget i processen og vi føler at vi har været med til præge udvalgte elementer. Eksempelvis modtager vi ikke kun negative alarmer på mailen, men alle besvarelser, som gør, at vi også kan fokusere på de mange positive oplevelser som vores kunder har. Det nye er også, at jeg har simpelt adgang til at se niveauerne per sælger og på kædeniveau.
 
– Poul Bojsen, direktør og indehaver, Bojsen Biler


Brian Madsen

Peugeot i Slagelse & Ringsted

 

Vi kan anvende data til at forbedre processer og medarbejdere

Som monobrand forhandler af Peugeot, med afdelinger i Slagelse og Ringsted, har vi igennem mange år arbejdet hårdt på at være de bedste indenfor kundetilfredshed.
Vi ønsker at sikre os, at vores kunder har en god oplevelse hver gang, og derfor vender tilbage til vores værksted eller køber deres næste Peugeot hos Brian Madsen.
I vores daglige arbejde har vi har stor tillid og tiltro til vores CSI tal, og det betyder, at vi anvender data fra dashboards og interviews, i forhold til forbedre vores processer.
Vi bruger alle tilbagemeldinger på salg og service aktivt. Alle kunder der ikke er meget tilfredse, modtager en ekstra opfølgning, så vi er sikre på , at alt er som det skal være.

Igennem alle år har vi oplevet, at Ag Analytics har være meget tilgængelige og fleksible, så vi i dag har et system og en proces der understøtter os som forhandler.
 
– Pernille Yde Keinicke, Administration, Brian Madsen

Automotive

Peugeot

Automotive

ŠKODA

Automotive

Citroën

×