Whitepaper: B2B kundeanalyse

En veltilrettelagt B2B kundeanalyse kommer 360 grader rundt om dine kunder. Den har fokus på de strategisk vigtige kunder og identificerer de områder, der med størst fordel kan sættes ind på.

Kundeanalysen skal bidrage til at forstå:

  • Om din virksomhed har fokus på de værdiskabende processer i forhold
    til kunderne
  • Om kunderne oplever jeres kundeprocesser som ensartede på tværs
    af kundeporteføljen
  • Om din virksomhed skaber ekstraordinære kundeoplevelser
  • Hvilke sælgere, teams og regioner, der skaber de bedste kundeoplevelser
  • Hvor mange og hvilke kunder, der er på vej væk
  • Potentialet og mulighederne for at udvide samarbejdet med
    de eksisterende kunder

PDF’en kan downloades her: B2B kundeanalyse

Hvad er kundeoplevelsens indvirkning på bundlinjen?

Læs mere

Hvordan vi hjalp en B2B-leverandør i at forstå hvordan de virkelig præsterer, når de bruger indirekte salgskanaler

Læs mere

"Der er et gab mellem hvad kunderne siger de vil have, og hvad de virkeligt har brug for"

Læs mere
×