
Webinar med Autoflows:
Fra manuelle processer til øget effektivitet og indtjening gennem digitalisering
Kom med på webinar og hør hvordan Autoflows kan hjælpe dig.
Hvornår?
25. februar 2025 kl. 13:00-13:30
4. marts 2025 kl. 10:00-10:30
Hvor?
Microsoft Teams
Slip for manuelt arbejde – lad digitalisering og kunstig intelligens gøre rugbrødsarbejdet for dig!
Manuelle processer og manglende overblik koster mange værksteder dyrt – både i tabt tid og omsætning. Når kunder ikke vender tilbage, og bookinger går tabt, kan det mærkes direkte på bundlinjen. Samtidig bruges der unødvendigt meget tid på opfølgning og administration.
Derfor har AD Danmark indgået samarbejde med Autoflows – en løsning, der automatiserer og digitaliserer dine kundeindkaldelser helt uden manuelt arbejde. Dermed sikrer du at alle dine kunder helt automatisk modtager indkaldelser og påmindelser om service, hjulskifte, synstjek osv. – helt uden at du eller dit personale skal gøre noget.
Ønsker du at høre mere om dette?
Så kom med på webinar med d. 25. februar eller 4. marts! Tilmeld dig længere nede på siden.
Hvorfor er webinaret relevant for dig og dit værksted?
- Automatisering af kundeindkaldelser: Lær, hvordan du med Autoflows kan spare flere timer om ugen på administrativt arbejde og manuelle kundeindkaldelser.
- Øget omsætning: Få præcist overblik over hvilke kunder, der ikke har booket, så undgår tabte kunder og øger din omsætning.
- Få styr på dine vigtigste nøgletal: Lær, hvordan du nemt kan følge med i ordrebeløb, antal kunder og arbejdstimer, så du kan tage datadrevne beslutninger for din forretning.
Mere end 200 frie værksteder og over 500 danske forhandlere anvender allerede Autoflows til kundeindkaldelser og opfølgning i dag. Du kan høre fra nogle af dem herunder.
Vi glæder os til at se dig til webinar og vise dig hvordan du nemt kan komme igang med at sende indkaldelser ud helt automatiseret!

Jeg vil anbefale det her til andre værksteder, fordi det har frigivet en masse ressourcer hos os. Der er en hel masse ting, der er blevet automatiseret ved indkaldelserne.
Henning Christiansen
Indehaver, Kloster Biler


Før Autoflows kom ind, der havde vi måske på en travl dag, 300-350 opkald. Nu er mængden af telefonkald reduceret med 20-30% fordi folk booker online. Det er en stor hjælp i hverdagen. Hvis vi skulle gøre det samme arbejde manuelt, så skulle vi bruge 2 timer om dagen. Det har vi simpelthen ikke tid til.
Jakob Kahr
Indehaver, Kvik Center Randers

Talere

Peter Hansen
Commercial Manager – Danmark
+45 31 19 56 55
ph@aganalytics.dk

Amalie Haubo
Customer Success Associate
+45 21 38 95 09
ath@aganalytics.dk