Webinar med Autoflows:
Fra manuelle processer til øget effektivitet og indtjening
Kom med på webinar og hør hvordan Autoflows kan hjælpe dig.
Hvornår?
23. januar 2025 kl. 10:00-10:30
29. januar 2025 kl. 13:00-13:30
Hvor?
Microsoft Teams
Er du klar til at sige farvel til manuelle kundeindkaldelser og velkommen til flere bookinger og øget omsætning?
Manuelle processer og manglende overblik kan koste værksteder både tid og penge. Mange Automester-værksteder oplever, at det er svært at holde styr på kunderne og sikre, at de vender tilbage, hvilket fører til tabte bookinger og påvirker omsætningen negativt.
Tabt omsætning og tidskrævende manuelle processer er blandt de største udfordringer, værksteder står overfor. Når kunder ikke vender tilbage, eller bookinger går tabt, kan det mærkes direkte på bundlinjen. Samtidig kræver opgaver som påmindelser og opfølgning en masse tid, som kunne bruges mere produktivt. Derfor er det vigtigt at finde løsninger, der gør hverdagen lettere og sikrer, at du ikke mister dine kunder og øger din omsætning.
Hvorfor er webinaret relevant for dig og dit værksted?
- Automatisering af kundeindkaldelser: Lær, hvordan du med Autoflows kan spare flere timer om ugen på administrativt arbejde og manuelle kundeindkaldelser.
- Øget omsætning: Få præcist overblik over hvilke kunder, der ikke har booket, så undgår tabte kunder og øger din omsætning.
- Tidsbesparelse og effektivitet: Lær, hvordan automatisering af indkaldelser og værkstedsrapportering kan spare dig for manuelle timer hver dag
Mere end 200 frie værksteder og over 500 danske forhandlere anvender allerede Autoflows til kundeindkaldelser og opfølgning i dag. Du kan høre fra nogle af dem herunder.
Vi glæder os til at se dig til webinar og vise dig hvordan du nemt kan komme igang med at sende indkaldelser ud helt automatiseret!
Jeg vil anbefale det her til andre værksteder, fordi det har frigivet en masse ressourcer hos os. Der er en hel masse ting, der er blevet automatiseret ved indkaldelserne.
Henning Christiansen
Indehaver, Kloster Biler
Før Autoflows kom ind, der havde vi måske på en travl dag, 300-350 opkald. Nu er mængden af telefonkald reduceret med 20-30% fordi folk booker online. Det er en stor hjælp i hverdagen. Hvis vi skulle gøre det samme arbejde manuelt, så skulle vi bruge 2 timer om dagen. Det har vi simpelthen ikke tid til.
Jakob Kahr
Indehaver, Kvik Center Randers
Talere
Peter Hansen
Commercial Manager – Danmark
+45 31 19 56 55
ph@aganalytics.dk
Amalie Haubo
Customer Success Associate
+45 21 38 95 09
ath@aganalytics.dk