Autoflows webinar | Robot-opkald
Værkstedsopfølgning har aldrig været nemmere med Autoflows Robot-opkald
Hvornår?
10. december 2024 kl. 10:00-10:30: Autoflows Robot-opkald
Hvor?
Microsoft Teams
Del begivenhed
Kom med på webinar og hør hvordan robot-opkald kan hjælpe dig med værkstedsopfølgning
Vi ved, hvor vigtig det er at få fulgt op efter værkstedsbesøg og hvor tidskrævende, det kan være. Med vores nye kundecenter-robot kan vi nu hjælpe jer med at løse opgaven omkring telefonisk opfølgning. Robotten kan tale med 1000 kunder i minuttet og indsamler nemt og effektivt feedback, som du kan se direkte i dit Autoflows dashboard.
Webinar om robot-opkald (10. december kl. 10-10:30)
Robot-opkald er fremtiden inden for automatiseret kundekontakt. På dette webinar lærer du, hvordan Robot-opkald kan sikre effektiv kundekommunikation, enten som opfølgning på indkaldelser eller værkstedsbesøg. Med robot-opkald får du fleksibilitet til at planlægge opkald uden for normale arbejdstider, f.eks. mellem kl. 16-18, hvor mange kunder er mere tilbøjelige til at tage telefonen.
- Oplev hvordan Autoflows og AI-calling kan automatisere kundehåndtering på tværs af indkaldelser og opfølgning efter besøg
Talere
Marc Bauer
Partner – Head of Autoflows
+45 30 99 14 24
mbs@aganalytics.dk
Iben Bendtsen Madsen
Customer Success Manager
+45 40 97 24 17
ibm@aganalytics.dk
Michala Røder
Head of Customer Success
+45 27 12 35 08
mr@aganalytics.dk