Autoflows webinar | Robot-opkald

Værkstedsopfølgning har aldrig været nemmere med Autoflows Robot-opkald

Hvornår?

10. december 2024 kl. 10:00-10:30: Autoflows Robot-opkald

Hvor?

Microsoft Teams

Tilmeld dig >

< Alle begivenheder

Del begivenhed


Kom med på webinar og hør hvordan robot-opkald kan hjælpe dig med værkstedsopfølgning

Vi ved, hvor vigtig det er at få fulgt op efter værkstedsbesøg og hvor tidskrævende, det kan være. Med vores nye kundecenter-robot kan vi nu hjælpe jer med at løse opgaven omkring telefonisk opfølgning. Robotten kan tale med 1000 kunder i minuttet og indsamler nemt og effektivt feedback, som du kan se direkte i dit Autoflows dashboard.


Webinar om robot-opkald (10. december kl. 10-10:30)

Robot-opkald er fremtiden inden for automatiseret kundekontakt. På dette webinar lærer du, hvordan Robot-opkald kan sikre effektiv kundekommunikation, enten som opfølgning på indkaldelser eller værkstedsbesøg. Med robot-opkald får du fleksibilitet til at planlægge opkald uden for normale arbejdstider, f.eks. mellem kl. 16-18, hvor mange kunder er mere tilbøjelige til at tage telefonen.

  • Oplev hvordan Autoflows og AI-calling kan automatisere kundehåndtering på tværs af indkaldelser og opfølgning efter besøg

Talere

image of Marc Bauer

Marc Bauer

Partner – Head of Autoflows
+45 30 99 14 24
mbs@aganalytics.dk

image of Iben Bendtsen Madsen

Iben Bendtsen Madsen

Customer Success Manager
+45 40 97 24 17
ibm@aganalytics.dk

image of Michala Røder

Michala Røder

Head of Customer Success
+45 27 12 35 08
mr@aganalytics.dk