TRÆNINGSWEBINAR

Få mere ud af Autoflows

Bliv 100-meter mester i Autoflows

Tilmeld dig >

Opfrisk din viden eller lær noget nyt med forårets træningswebinarer hos Autoflows

Vi inviterer til en række træningswebinarer i de forskellige moduler i Autoflows. Uanset om du er helt grøn eller superbruger, så kom med på webinarer og bliv klogere på hvordan du kan udnytte alle Autoflows’ automatiseringer til at hjælpe lige netop din daglige arbejdsgang 🏆

Vi inviterer til følgende træningswebinarer:

  • Indkaldelser og opfølgning (25. marts 2025 kl. 10-11)
  • Feedback (27. marts 2025 kl. 10.00-10.45)
  • Anbefalet mersalg (1. april 2025 kl. 13.00-13.45)
  • Call-Center Boost & AI-opkald (3. april 2025 kl. 13.00-13.45)
  • Kundemodul (8. april 2025 kl. 13.00-13.45)
  • Ekspert-webinar (24. april 2025 kl. 13-14)

  • Kom med på webinar via tilmeldingsformularen og hør hvordan Autoflows’ automatiseringer kan hjælpe dig i din hverdag! (Hvis du ikke kan se tilmeldingsformularen på denne side, så prøv at genindlæse siden – og ellers er du mere end velkommen til at kontakte os)

Tilmeld dig et af vores TRÆNINGSWEBINARER

wrench

Indkaldelser og opfølgning

Ønsker du at arbejde mere proaktivt med dine kunder? Og vil du være en superstjerne til at bruge Autoflows?

Så er der god grund til at melde dig til Autoflows træningswebinar, hvor der helt sikkert er værdifulde tips og tricks at hente. Efter dette træningswebinar vil du føle dig endnu bedre rustet til at bruge Autoflows i hverdagen og udnytte de mange automatiseringer Autoflows hjælper dig med.

I dette 60-minutters træningswebinar gennemgår vi, hvordan du arbejder proaktivt med dine kunder, øger din online booking og i det hele taget fastholder dine kunder. 

car-arrow-left

Feedback

Vil du forstå Autoflows Feedback og de funktioner, der kan motivere medarbejderne?

Autoflows Feedback kontakter automatisk dine værkstedskunder efter deres besøg, så du sikrer kundetilfredshed og fastholdelse.

I et 45-minutters træningswebinar gennemgår vi funktionerne, herunder:
- Automatisk feedback
- Motiverende trofæer
- Storskærmsvisning af feedback
- Ugentlige statusmails 

phone

Automatisk Mersalg

Drømmer du om at automatisere mersalg til dine kunder?

Så snart en kunde laver en booking hos jer, tjekker Autoflows bilens servicehistorik igennem og kommer med skræddersyede anbefalinger til kunden på fx service, A/C service, tandrem, mm. samt sæsonbaserede produkter. Kunden modtager automatisk mailen forud for sit besøg og kan med få klik tilføje reparationer og/eller produkter til sit værkstedsbesøg. Mersalg kører automatisk - hver dag.
I dette 45-minutters træningswebinar gennemgår vi netop hvordan du kan bruge du kan se hvilke reparationer og produkter kunderne kan tilvælge og hvordan I kan arbejde med at få endnu mere ud af kundens eksisterende besøg 

email-fast

Call-Center Boost & AI-opkald

Drømmer du om at få hjælp til at ringe til alle kunder, der ikke svarer på dine værkstedsindkaldelser og værkstedsopfølgning?

Gennem Autoflows, har du mulighed for at blive koblet op til et Call-Center, som varetager netop denne opgave. Call-Centeret kan ringe på alle service kunder (der endnu ikke har booket tid) eller på værkstedsopfølgningen for at høre om kunden har været tilfreds med besøget. På den måde kan du sørge for at alle dine kunder bliver ringet igennem, mens du får frigivet tid til at tage dig af kunderne i butikken.
Som noget helt nyt kan I nu også få en AI-robot til at ringe for jer. Den kan ringe til 1000 kunder i minuttet - det er effektivt!

phone

Kundemodul

Drømmer du om at aktivere dine kunder med e-mail-kampagner?

Med kundemodulet kan du nemt sende målrettede kampagner og mails. Du kan bygge dine egne kampagner og bruge filtre som bilmodel, brand og årgang for at ramme den rette kundegruppe. Vi opdaterer din kundeliste dagligt via FTZ+, så du altid sender til relevante kunder.

I et 45-minutters træningswebinar lærer du, hvordan du bruger kundemodulet til at aktivere forskellige kundegrupper med målrettede kampagner.

 

email-fast

Ekspert-webinar

Vi gennemgår funktionerne i indkaldelsesmodulet mere detaljeret og dybdegående. Du kan bl.a. blive klogere på:

- Hvordan du bruger de forskellige filtre til at gå mere i dybden med hvor kunderne er i bookingflowet - har de booket, er indkaldelsen frasorteret - hvad er status?
- Hvordan du kan ændre i teksten i mails og SMSer samt se åbningsrater, klikrater, unsubscribes mm.
- Hvordan du opretter og deaktiverer brugere

Dette webinar er til dig, som har erfaring med at bruge Autoflows. Vi håber, at du har lyst til at komme med, så du kan blive superbruger i Autoflows. 

Praktisk information

Hvor?
Webinarerne afholdes online. Et link vil blive fremsendt inden webinarerne starter.


Hvornår?
Indkaldelser og opfølgning: 25. marts 2024 kl. 10-11
Feedback: 27. marts kl. 10.00-10.45
Anbefalet mersalg: 1. april kl. 13.00-13.45
Call-Center Boost & AI-opkald: 3. april kl. 13.00-13.45
Kundemodul: 8. april kl. 13-14
Ekspert-webinar: 24. april kl. 13-14


Er du interesseret, men kan ikke deltage på denne dato?
Udfyld tilmeldingsformularen og vi sender dig et link til optagelsen af webinaret.

Mød talerne

image of Michala Røder

Michala Røder
Head of Customer Success, ag analytics
mr@aganalytics.dk
+45 27 12 35 08

image of Iben Bendtsen Madsen

Iben Bendtsen Madsen
Customer Success Manager, ag analytics
ibm@aganalytics.dk
+45 40 97 24 17

image of Amalie Haubo

Amalie Haubo
Customer Success Associate, ag analytics
ath@aganalytics.dk
+45 21 38 95 09