Nu kan du se hvilke kunder der ikke har booket deres service
Gør som andre AutoPartner værksteder – med Autoflows kan du automatisere jeres indkaldelser og se, hvilke kunder, der ikke får booket en tid på jeres værksted. Det er god forretning og sund fornuft. Book et møde og hør, hvordan Autoflows kan hjælpe med at fastholde alle jeres kunder.
Lad kunstig intelligens give et hurtigt dagligt overblik
Autoflows analyserer dagligt jeres kundedata og automatiserer manuelle og tidskrævende opgaver, såsom kundeindkaldelser og opfølgning til serviceeftersyn, synstjek og hjulskift.
Med Autoflows kan du dagligt se, hvilke af dine kunder der ikke har booket en tid til service og andre eftersyn. Og med ét klik, kan du nemt følge op på de rigtige kunder.
Autoflows giver også værksteder adgang til forretningens nøgletal såsom omsætning, arbejdsløn, reservedele og meget andet i et nemt og anvendeligt overblik.
Daglig status på manglende bookinger med ét klik
FRA
- Manglende status på dine kunders bookinger
- Manuelle processer ved opfølgning
- Manglende nemt overblik over dine nøgletal
TIL
- Nem og hurtig opfølgning på dine kunder
- Flere online bookinger og færre opkald
- Ét klik til dine nøgletal
Gratis prøveperiode i 30 dage
Som kædeværksted kan du prøve Autoflows gratis i 30 dage. Du indkalder kunder fra første dag. Du betaler ikke noget opstartsgebyr, og Autoflows leveres som en service. Ingen installation, ingen besværlige processer. Kom i gang i dag. Book et møde og hør mere.
“Nu kan jeg dagligt se, hvilke kunder der endnu ikke har booket. Det er nemt at følge op og sørge for at de kommer tilbage på værkstedet.”
Michael
JK Auto
Hvordan fungerer Autoflows?
- Data hentes automatisk fra værkstedets DMS og/eller bogføringsløsning
- Alle fakturaer bliver aflæst og data kategoriseres ud fra ordrelinjer så vi kan se om kunder skal retur til service, synstjek eller hjulskifte
- Ejerskifte tjekkes automatisk i Motorregisteret og kunder frasorteres fra indkaldelser
- Indkaldelser sendes ud helt automatisk via e-mail/SMS med link til at booke online
- Nøgletal opdeles på en overskuelig og anvendelig måde så værkstedet altid har et godt overblik over forretningen
- Daglig rapport over hvilke kunder der ikke har gennemført en booking ved indkaldelse
Hvilke indkaldelsestyper tilbyder vi?
- Serviceindkaldelse (standard)
- Kørselsbaseret serviceindkaldelse
- Winback serviceindkaldelse
- Synstjek
- Undervognsbehandling
- Hjulskifte (sommer og vinter)
Læs mere om alle indkaldelsestyper her.
Vidste du at…
Autoflows holder styr på om dine kunder har booket tid eller allerede fået foretaget service, synstjek eller hjulskift. På den måde hjælper Autoflows med at indkalde de korrekte kunder og gør det nemt at følge op på de rigtige kunder.
Ofte stillede spørgsmål
Vi har samlet svar på de oftest stillede spørgsmål til Autoflows. Du kan se dem her.
Vi havde ikke en kontinuerlig fast rutine for serviceindkaldelser. Dermed blev det tit noget manuelt og sporadisk, hvor vi med garanti har tabt nogle kunder undervejs.
Henning Christiansen
Indehaver, Kloster Biler
Før Autoflows kom ind, der havde vi måske på en travl dag, 300-350 opkald. Nu er mængden af telefonkald reduceret med 20-30% fordi folk booker online. Det er en stor hjælp i hverdagen. Hvis vi skulle gøre det samme arbejde manuelt, så skulle vi bruge 2 timer om dagen. Det har vi simpelthen ikke tid til.
Jakob Kahr
Indehaver, Kvik Center Randers
Se video om Autoflows
I den her 4-minutters video, har vi samlet de vigtigste pointer om Autoflows. Du kan hurtigt og nemt komme i gang med at sende kundeindkaldelser ud, så bliver dine kunder glade – og du sikrer dig, de kommer retur til dit værksted.
Kom i gang med Autoflows
For at komme i gang med Autoflows skal du bruge dette link så vi har dine kontaktdetaljer.
Du modtager derefter en mail med et link til at aktivere adgang til dine data i e-conomic. Du kan også finde linket her.
e-conomic beder dig tilføje en app. Du svarer ja og sender den lange bogstav/talkode retur til ph@aganalytics.dk sammen med din skiltede timepris.
Herefter er vi klar til at gå i gang med at indlæse dine data og kontakter dig så snart dit dashboard er klar. Det tager ca 7-10 hverdage.
Har du spørgsmål så kontakt mig endelig på ph@aganalytics.dk eller 31 19 56 55.