Webinarer
Automatisér dine indkaldelser og fasthold dine kunder
Hvornår?
12. november 2024
kl. 13:00 – 13:30
19. november 2024
kl. 13:00-13:30
Hvor?
Online
Ved du, hvor mange kunder der ikke vender tilbage til dit værksted?
Mange frie værksteder oplever i dag udfordringer med at holde styr på deres kunder og sikre, at de vender tilbage til værkstedet. Det betyder ofte, at potentielle bookinger går tabt, hvilket kan påvirke værkstedets omsætning. Samtidig kræver manuel håndtering af kundeopkald og påmindelser meget tid og mange ressourcer, som kunne bruges mere produktivt.
I Autoflows inviterer vi dig hermed til vores 30-minutters gratis webinarer omkring automatisering af kundeindkaldelser og værkstedsrapportering. Det er selvfølgelig helt gratis at deltage og du kan vælge mellem de to følgende datoer:
12. november 2024 kl. 13:00-13:30
19. november 2024 kl. 13:00-13:30
Autoflows er integreret direkte med FTZ+ og e-conomic og henter fakturadata direkte herfra, så du helt automatisk får indkaldt dine kunder til fx service, synstjek og hjulskift baseret på deres sidste besøg. Samtidig tjekkes Motorregistret automatisk, så kunder frasorteres. Det er nemt og smart og sparer jer for en masse tid og manuelt arbejde – samtidig med kunderne bliver glade for at modtage en påmindelse.
Derudover er der mange kunder der ikke gennemfører deres bookinger. Hvis du går glip af disse bookinger, betyder det tabt omsætning for dit værksted. Det er vigtigt at vide præcis, hvem der ikke har booket, så du undgår at tabe kunder og øger din omsætning. Med Autoflows kan se præcis hvilke kunder der ikke har booket, så du nemt kan følge op på dem.
Hvad siger vores kunder om Autoflows?
Automatiske indkaldelser, tidsbesparing og opfølgning på kunder der ikke har booket er ifølge vores eksisterende kunder nogle af de største fordele ved Autoflows.
“Den største fordel ved Autoflows er automatiske indkaldelser og tidsbesparing for mig” – citat fra Jakob Kahr, indehaver af Kvik Center Randers.
“Indkaldelserne er fuldstændig automatiseret og nu kan jeg dagligt se, hvilke kunder der endnu ikke har booket. Det er nemt at følge op og sørge for at de kommer tilbage på værkstedet” – citat fra Michael, JK Auto.
Længere nede på denne side kan du gennem to videoer få et større indblik i, hvordan Autoflows skaber værdi for to frie værksteder.
3 grunde til at deltage i webinaret
- Automatisering af kundeindkaldelser: Lær, hvordan du med Autoflows kan automatisere dine indkaldelser til service, synstjek og hjulskift, og dermed kan spare tid og manuelt arbejde, mens kunderne holdes glade.
- Øget omsætning gennem opfølgning: Få overblik over hvilke kunder, der ikke har booket, så du kan følge op og undgå tabte kunder, hvilket hjælper med at øge omsætningen.
- Tidsbesparelse og effektivitet: Lær, hvordan automatisering af indkaldelser og værkstedsrapportering kan spare dig for manuelle timer hver dag
Mere end 200 frie værksteder og over 500 danske forhandlere anvender allerede Autoflows til kundeindkaldelser og opfølgning i dag. Du kan høre fra nogle af dem herunder.
Vi glæder os til at se dig til webinar og vise dig hvordan du nemt kan komme igang med at sende indkaldelser ud helt automatiseret!
Vi havde ikke en kontinuerlig fast rutine for serviceindkaldelser. Dermed blev det tit noget manuelt og sporadisk, hvor vi med garanti har tabt nogle kunder undervejs.
Henning Christiansen
Indehaver, Kloster Biler
Før Autoflows kom ind, der havde vi måske på en travl dag, 300-350 opkald. Nu er mængden af telefonkald reduceret med 20-30% fordi folk booker online. Det er en stor hjælp i hverdagen. Hvis vi skulle gøre det samme arbejde manuelt, så skulle vi bruge 2 timer om dagen. Det har vi simpelthen ikke tid til.
Jakob Kahr
Indehaver, Kvik Center Randers
Talere
Peter Hansen
Commercial Manager – Danmark
+45 31 19 56 55
ph@aganalytics.dk
Iben Bendtsen Madsen
Customer Success Consultant
+45 40 97 24 17
ibm@aganalytics.dk