Vi er klar til at hjælpe dig




+
FAQ
Hvordan gensender jeg et spørgeskema til kunder?

Kunder med kontaktinformation:
Du finder din egen forhandler via Rangliste i menuen til venstre. Gå ind på det pågældende interview og klik på den blå knap Send invitation. NB! Kunden skal have status med kontaktinfo, før dette kan lade sig gøre.

Kunder uden kontaktinformation:
Du finder din egen forhandler via Rangliste i menuen til venstre. Gå ind på det pågældende interview. Sørg for at alle kundeoplysninger er udfyldt og tryk Opdater. Først herefter kan du trykke på den blå knap Send invitation.


+
FAQ
Hvad gør jeg, hvis en kunde har misforstået spørgeskemaet?

Vi anbefaler, at du kontakter din regionschef.


+
FAQ
Hvordan sletter jeg et interview?

Vi anbefaler, at du kontakter din regionschef.


+
FAQ
Hvordan opdaterer jeg kundeinformationer i dashboardet?

Du finder din egen forhandler via Rangliste i menuen til venstre. Find derefter den pågældende kunde og tryk på interviewet. Ret kundens info og tryk opdater i højre hjørne.


+
FAQ
Hvornår lukkes spørgeskemaet?

Du kan finde informationer om, hvornår perioden lukker for besvarelser under CSI/CEM regler i venstre side.


Har du yderligere spørgsmål, som du ikke har fået besvaret, er du velkommen til at kontakte os her:

[wpforms id=”6078″ title=”false” description=”false”]

Vi er klar til at hjælpe dig