Er du ny til Autoflows eller kunne du tænke dig at få genopfrisket hvordan Autoflows fungerer?
For at hjælpe dig med at blive endnu bedre til at bruge Autoflows, inviterer vi til en række træningswebinarer. Så uanset om du er helt grøn eller fuldkommen rutineret, er der helt sikkert værdifulde tips og tricks at hente.
Vi inviterer til følgende træningswebinarer:
- Indkaldelser og opfølgning (19. marts 2024 kl. 13-14) (er afholdt)
- Feedback (21. marts kl. 10.00-10.45) (er afholdt)
- Salgsmodul (9. april kl. 10.00-10.45) (er afholdt)
- Kundemodul (18. april kl. 13.00-13.45) (er afholdt)
- Call-Center Boost (24. april kl. 10.00-10.45) (er afholdt)
Kom med på webinar og hør hvordan Autoflows’ automatiseringer kan hjælpe dig i din hverdag!
Tilmeld dig et af vores TRÆNINGSWEBINARER
Indkaldelser og opfølgning
Ønsker du at arbejde mere proaktivt med dine kunder? Og vil du være en superstjerne til at bruge Autoflows?
Så er der god grund til at melde dig til Autoflows træningswebinar, hvor der helt sikkert er værdifulde tips og tricks at hente. Efter dette træningswebinar vil du føle dig endnu bedre rustet til at bruge Autoflows i hverdagen og udnytte de mange automatiseringer Autoflows hjælper dig med.
I dette 60-minutters træningswebinar gennemgår vi, hvordan du arbejder proaktivt med dine kunder, øger din online booking og i det hele taget fastholder dine kunder.
Feedback
Vil du have et stort overblik over den feedback du får fra dine kunder efter de har besøgt dit værksted?
Autoflows Feedback kontakter dine værkstedskunder helt automatisk efter deres værkstedsbesøg, så du når dine tilfredshedsmål. Forhandlere, der følger op på deres kunder efter værkstedsbesøget, ligger typisk 15-20% højere i importørmålingerne (NPS, CSI, 5-stars mm)
I dette 45-minutters træningswebinar gennemgår vi alle de nye features, bl.a. automatisk feedback til servicerådgivere, motiverende trofæer, storskærmsvisning over kundernes feedback, ugentlige statusmails, dynamiske handlingsplaner baseret på avanceret tekstanalyse til at identificere forbedringsområder mm.
Salgsmodul
Kunne du tænke dig at få hjælp til altid at kontakte alle dine salgsleads?
Salgsmodulet er en håndsrækning til salgsteamet og med udgangspunkt i jeres ordrer genererer vi leads til f.eks forlængelse af serviceaftaler, leasing og garanti, nye serviceaftaler samt åbne værkstedsordrer. Kunderne modtager automatisk en mail, som de kan reagere på hvis du ønsker at snakke med en sælger og Autoflows giver en liste, så dit salgsteam altid har kunder at følge op på.
I dette 45-minutters træningswebinar gennemgår vi de forskellige leads og flowet, så du ved præcis hvordan Autoflows kan hjælpe dig med at arbejde mere aktivt med dine salgsleads.
Kundemodul
Drømmer du om at komme i gang med kampagnemodulet og få aktiveret dine kunder?
Du kan sende et mails fra både værkstedet og/eller salgsteamet. Vi har allerede klargjort en masse mailskabeloner, som du kan drage inspiration fra, hvis du er i tvivl om hvad du gerne vil sende ud. Du kan bruge et væld af filtre såsom bilmodel, brand, årgang mm. for at målrette dine mails til den helt rigtige kundegruppen. Vi sørger for at opdatere din kundeliste hver dag, så du altid sender ud til relevante kunder.
I dette 45-minutters træningswebinar gennemgår vi netop hvordan du kan bruge Marketingsmodulet til at aktivere forskellige kundegrupper med målrettede kampagner.
Call Center Boost
Drømmer du om at få hjælp til at ringe til alle kunder, der ikke svarer på dine værkstedsindkaldelser?
Gennem os, har du mulighed for at blive koblet op til et call-center, som varetager netop denne opgave. På den måde kan du sørge for at alle dine kunder bliver ringet igennem, mens du får frigivet tid til at tage dig af kunderne i butikken.
Sådan fungerer det:
Alle de kunder, der har modtaget en invitation og reminder fra dig, får et kald fra jer og hjælp til at booke en aftale direkte i jeres booking system
Praktisk information
Hvor?
Webinarerne afholdes online. Et link vil blive fremsendt inden webinarerne starter.
Hvornår?
Indkaldelser og opfølgning: 19. marts 2024 kl. 13.00-14.00 (er afholdt)
Feedback: 21. marts 2024 kl. 10.00-10.45 (er afholdt)
Salgsmodul: 9. april 2024 kl. 10.00-10.45 (er afholdt)
Kundemodul: 18. april 2024 kl. 13.00-13.45 (er afholdt)
Call-Center Boost: 24. april 2024 kl. 10.00-10.45 (er afholdt)
Er du interesseret, men kan ikke deltage på denne dato?
Udfyld tilmeldingsformularen og vi sender dig et link til optagelsen af webinaret.
Mød talerne
Michala Røder
Head of Customer Success, ag analytics
mr@aganalytics.dk
+45 27 12 35 08
Iben Bendtsen Madsen
Customer Success Consultant, ag analytics
ibm@aganalytics.dk
+45 40 97 24 17