Er du ny til Autoflows eller kunne du tænke dig at få genopfrisket hvordan Autoflows fungerer?
For at hjælpe dig med at blive endnu bedre til at bruge Autoflows, inviterer vi til en række træningswebinarer. Så uanset om du er helt grøn eller fuldkommen rutineret, er der helt sikkert værdifulde tips og tricks at hente.
Vi inviterer til følgende træningswebinarer:
- Indkaldelser og opfølgning (19. marts 2024 kl. 10-11) (er afholdt)
- Feedback (21. marts 2024 kl. 13-13:45) (er afholdt)
- Kundemodul (18. april 2024 kl. 10-10:45) (er afholdt)
- Call-Center Boost (24. april 2024 kl. 13-13:45) (er afholdt)
Kom med på webinar og hør hvordan Autoflows’ automatiseringer kan hjælpe dig i din hverdag!
Tilmeld dig et af vores TRÆNINGSWEBINARER
Indkaldelser og opfølgning
Nu har du efterhånden anvendt Autoflows i et stykke tid, og måske har du lyst til at lære mere om mulighederne for at arbejde med opfølgning i Autoflows - altså at fange de kunder, der ikke svarer på indkaldelserne?
For dem, der er nysgerrige på mulighederne og arbejdsgangene omkring opfølgning, afholder vi et 30-minutters træningswebinar, hvor vi bl.a. gennemgår flg.:
- Hvordan følger jeg bedst op på kunder, der har besvaret mine indkaldelser?
- Opfølgning på kunder der ikke svarer på indkaldelserne
- Hvordan skal jeg læse mine tal/målinger?
- Tips til at forbedre online booking
Vi ved fra jeres kollegaer at det er god forretning at følge op, så hvis du er nysgerrig på hvordan det kan gøres, så kom med på webinaret.
Feedback
Vil du forstå Autoflows Feedback og de mange smarte funktioner, der blandt andet kan motivere medarbejderne?
Autoflows Feedback kontakter dine værkstedskunder helt automatisk efter deres besøg, så du sikrer dig alle kunder er tilfredse og kommer retur på dit værksted.
I dette 30-minutters træningswebinar gennemgår vi alle de smarte features, bl.a. automatisk feedback til forretningen, motiverende trofæer, storskærmsvisning over kundernes feedback og ugentlige statusmails.
Kundemodul
Drømmer du om at få aktiveret dine kunder med emailkampagner?
Med kundemodulet kan du nemt og enkelt sende relevante og målrettede kampagner og mails. Du kan helt selv bygge dine egne kampagner fra bunden. Du kan bruge et væld af filtre såsom bilmodel, brand, årgang mm. for at målrette dine kampagner og mails til den helt rigtige kundegruppe. Med adgang til dit kundedata via FTZ+ sørger vi for at opdatere din kundeliste hver dag, så du altid sender ud til relevante kunder.
I dette 45-minutters træningswebinar gennemgår vi hvordan du kan bruge kundemodulet til at aktivere forskellige kundegrupper med målrettede kampagner.
Call Center Boost
Drømmer du om at få hjælp til at ringe til alle kunder, der ikke svarer på dine værkstedsindkaldelser?
Gennem os, har du mulighed for at blive koblet op til et call-center, som varetager netop denne opgave. På den måde kan du sørge for at alle dine kunder bliver ringet igennem, mens du får frigivet tid til at tage dig af kunderne i butikken.
Sådan fungerer det:
Alle de kunder, der har modtaget en invitation og reminder fra dig, får et kald fra jer og hjælp til at booke en aftale direkte i jeres booking system.
Praktisk information
Hvor?
Webinarerne afholdes online. Et link vil blive fremsendt inden webinarerne starter.
Hvornår?
Indkaldelser og opfølgning: 19. marts 2024 kl. 10:00-11:00 (er afholdt)
Feedback: 21. marts 2024 kl. 13:00-13:45 (er afholdt)
Kundemodul: 18. april 2024 kl. 10:00-10:45 (er afholdt)
Call-Center Boost: 24. april kl. 13.00-13.45 (er afholdt)
Er du interesseret, men kan ikke deltage på denne dato?
Udfyld tilmeldingsformularen og vi sender dig et link til optagelsen af webinaret.
Mød talerne
Michala Røder
Head of Customer Success, ag analytics
mr@aganalytics.dk
+45 27 12 35 08
Iben Bendtsen Madsen
Customer Success Consultant, ag analytics
ibm@aganalytics.dk
+45 40 97 24 17