Vi er klar til at hjælpe dig


+
FAQ
Jeg ønsker ikke at deltage i en spørgeskemaundersøgelsen

Du kan afmelde dig fra en spørgeskemaundersøgelse ved at klikke på knappen afmeld i bunden af invitationen.

+
FAQ
Linket til spørgeskemaet virker ikke

Hvis ikke du kan tilgå spørgeskemaet via knappen ”Gå til spørgeskemaet her”, kan du klikke på linket nedenfor. Såfremt du stadig ikke kan tilgå spørgeskemaet, kan du holde ”Ctrl” (Windows) eller ”CMD” (iOS) inde samtidig med, at du klikker på linket.

Hvis du derimod kan tilgå linket, men får besked om, at besvarelsen er lukket, skyldes dette, at den pågældende deadline er overskredet.  Er dette tilfældet, er det desværre ikke længere muligt at besvare spørgeskemaet.

Hvis du stadig oplever problemer med, at dit link til spørgeskemaet ikke virker, opfordrer vi dig til at udfylde kontaktformularen til højre eller sende en e-mail til help@aganalytics.dk

+
FAQ
Jeg er ikke den rigtige kontaktperson

Vi udsender spørgeskemaer baseret på det data, vi modtager. Hvis du ikke er den rette modtager af spørgeskemaet, bedes du anvende kontaktformularen i højre side eller sende en e-mail til help@aganalytics.dk

+
FAQ
Jeg har allerede deltaget i spørgeskemaundersøgelsen

Vi udsender regelmæssigt spørgeskemaer med det formål at forbedre din oplevelse. Hvis du for nylig har deltaget i den samme spørgeskemaundersøgelse, bedes du kontakte os via formularen til højre eller ved at sende en e-mail til help@aganalytics.dk

+
FAQ
Har du ris/ros i forbindelse med din oplevelse?

Hvis du har yderligere feedback, som ikke er blevet behandlet i spørgeskemaundersøgelsen, anbefaler vi, at du henvender dig direkte til den pågældende forretning eller kontaktperson.

Såfremt du ikke fik besvaret dit spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os her:

[wpforms id=”6078″ title=”false” description=”false”]

Vi er klar til at hjælpe dig